2020. május 16., szombat

HÁTTÉRINFÓK - FÉLVÉREK - ről... Igy kezdődött

A legelső borító, amivel a WATTPAD-on megjelent a történet.

Hirtelen nem is tudom hány éve született meg a FÉLVÉREK története a fejemben. Régen. De, hogy hogyan kezdődött az mindig eszemben van....
Egy kusza zavaros netes ismeretség... Határozottan itt vannak a gyökerei. Ezzel az ismerőssel volt, hogy kis novellákat írtunk együtt, csak úgy a magunk szórakoztatására. Szerettem, ahogyan ír! Ugyanis olvastam tőle "fióknak írt", történetet is. Hogy, hogy nem egyszer kipattant a fejünkből, hogy mi lenne, ha a kis novellákon túl lépnénk, és együtt írnánk egy regényt?! A kezdeti lelkesedés meg volt! Megszületett a történet gerince! Egy vámpír lány és egy farkas fiú románca. Ugyanis ő inkább a vámpíros történetekhez vonzódott én meg mi tagadás inkább farkas párti voltam... vagyok :) Megbeszéltük, hogy indítunk, a karakterekhez képeket keresgéltünk a neten, agyaltunk és egyeztettünk hogyan fogjuk megírni pl. a közös párbeszédket stb...
Én határozottan felvillanyozódtam a közös projecttől, s ahogy egyszer meséltem róla egy munkatársamnak, kedvet kapott ő is az íráshoz. Felkeltette érdeklődését a történet, egyre többet beszélgettünk róla, ötletelt aztán megkérdezte, hogy csatlakozhatna-e? Mindig is szerette volna kipróbálni az írást. Neki is lett egy karaktere, ami megszületett a fejében. Ő ragaszkodott az emberhez és a vadász stílussal szimpatizált.
Ezek voltak a nagyon-nagyon kezdetek, amikor a történet és a szereplők még csak alakulóban voltak.
Ismerősöm (amit persze megértek!) lassan elbizonytalanodott. Két kicsi gyerek és a munka mellett, azt mondta, nem tud úgy benne lenni az írásban, ahogy én. Aztán végleg kilépett a közös munkából, nem sokkal később a kollégám  is külföldre költözött, és a közös projekt felbomlott.
Maradtam én, és fő gerincnek a farkas fiú.  Én és a rengeteg gondolat esemény a fejemben, ami egyre csak kígyózott és dagadt. Végül leültem s újragondoltam az egészet, és a megmaradt kis karakterem köré felépítettem az ő életét, világát.
Ez volt Dean!
Így kezdődött...
Elkezdtem megírni E/1-ben Dean történetét.


A jelenlegi borító.
Így készült lépésről lépésre.

6 megjegyzés:

  1. Wow...de jó, nogy megosztottad a kezdeteket, szeretem az "így kezdődött..." történeteket :) Nem is gondoltam volna, hogy közös projektnek indult. Érdekes, anno, még sulis koromban én is írtam közös ff-et egy lánnyal, akről semmit se tudtam, nem ismertem, de egy ideig jól elírogattuk együtt a sztorinkat. De nekem ott volt az iskola, meg akkor is írtam több sztorit, amikre így nem jutott időm, meg a történet is kezdett egy olyan irányba menni, ami nekem már nem jött be *-* Szóval kiléptem, és a lánnyal így a kapcsolatom meg is szakadt, de jó emlékként gondolok rá azóta is.
    A borítóidat mindig is irigyeltem, olyan igényes és művészi! Jó lehet, hogy ennyi mindenhez értesz, zene, rajz, írás!!! Kívánom, hogy mindig a neked tetsző úton halajd :) <3
    Amúgy az összes írásodat tervezem elolvasni, bár lenne jó sok időm erre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jó kívánságokat! :) Zene? Hááát ha a sámán dobolás a zenéhez tartozik... :D Azon kívül semmilyen hangszeren nem tudok :)

      Törlés
    2. Igen, szerintem az is zene!!!!Mindenképpen!
      Én konkrétan tényleg nem tudok semmilyen hangszeren, nagyon régen akartam volna zongorázni, vagy orgonán játszani (egyik barátnőm kántor a templomban) , de ahhoz nem ártana a kottát is ismerni. A hugom furulyán játszik, vizsgája is van belőle, mert a munkájához-óvónő-kell, irigylem is ezért.

      Törlés
    3. Na én kamasz koromban gitározni kezdtem el tanulni, csak (akkor tapasztalatlanságból) túl nagy gitárt vettem. El is ment a kedvem, hogy erőlködjem lefogni a bundokat :D Aztán nem is olyan rég felnőtt fejjel egy alkalmazással a fiam elektromoss gitárján elkezdtem tabolatúra alapján lejátszani néhány számot. Hát az még megmaradt bennem :) Tabolatúra után úgymond lepengetni dalokat :) Ennyire korlátozódik a gitártudományom :)

      Törlés
    4. Tök jó lehet gitározni! Ügyes vagy! Apukámnak van kettő gitárja, egy akkusztikus és egy elektromos, ő valamennyire tud rajta játszani, hobbiszinten úgymond. Én csak távolról csodálom a hangszereit, nem mertem még velük közelebbről megismerkedni *-*
      De ezek szerint nálatok a zene a családban marad? :)

      Törlés
    5. Hát a fiatalabbik fiam, aki a gitárt vette (amit azóta eladott, aztán megint vett és megint eladott :D ), kipróbálta a szintetizátort is :) Egyiken sem tanult, csak úgy magától autodidakta módon. Random hallomásból játszott le azon is pár kedvenc zeneszámából egy-egy részletet. Egyébként egyik hangsszerbe sem merült el túlzottan, csak úgy belekóstolt, kipróbálta.

      Törlés