2020. július 8., szerda

MAGAMRÓL - Régebbi írásom

Sokan kérdezték már, hogy mióta írok. Elég régóta. Kamasz voltam amikor elkezdtem gyártani füzetekbe az én kusza fejemből kipattant történeteket. Volt közte cowboyos, fantasy, romantikus, dráma... 
Aztán nővérem és anyukám biztatására az IPM Mini-krimi pályázatára adtam be egy írást. Amire aztán megkeresett egy kiadó, hogy nincs-e kedvem az íróik közé tartoznom, ugyanis olvasták a pályamunkám...
Igent mondtam.
Igaz itt nem került pénzembe a könyvem kiadatása, sőt! Én kaptam egy fix összeget, de ezzel a könyv és a történet minden joga a kiadóé lett. Ezen felül meg volt határozva, hogy kb. 100 oldalnak kell lenni és persze romantikus szerelmi történetnek, hiszen ez volt a kiadó profilja.
Választanom kellett egy úgynevezett írói álnevet is. Ami akkor az Eva Gay Benet volt.
Szóval… ez az írásom majd 25-30 évvel ezelőtti.
Íme:

Ja, és a borítóba sem volt beleszólásom, amit nagyon sajnálok, mert én egyáltalán nem ilyennek képzeltem el a két főszereplőt. Sőt! Szerintem, ha ovassátok a tartalmát, akkor ugye egy 16 éves lány, nem éppen így néz ki...


2 megjegyzés:

  1. Wow ez milyen jó! Gratulálok hozzá! Én is sok írásomat füzetben csináltam, de soha egyet sem mertem beküldeni sehova sem. Amikor már volt itthon net, novella író pályázatokra be-beneveztem. Egyszer harmadik lettem, egyszer pedig különdíjas. Nem nagy karrier tudom, de én akkor nagyon örültem neki.
    De egy ilyen pályázatot megnyerni, na az ám a valami!
    Mondjuk a borító, na igen...beraktak rá egy 30+os nőt :P Ha te tervezted volna a könyv borítóját, ezerszer jobb lett volna!
    A történet amúgy érdekes, szívesen elolvasnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már a saját példányom sincs meg :( Már azt sem tudom kinek adtam kölcsön, akiben megbíztam, hogy tuti visszaadja... és hát mégsem...
      Az IPM pályázatot nem nyertem meg. Sőt! Ott semmilyen díjat nem nyertem, hanem mondhatni ezt a kiadói felkérést :) Ezt is a véletlennek köszönhetően. A kiadó szerkesztője azt írta: Véletlenül a kezébe akadt az írásom, beleolvasott és megtetszett neki... Így indult :)

      Törlés