2020. június 6., szombat

HÁTTÉRINFÓK - FÉLVÉREK - ről... - És megszületett Jaliyah

Ezzel a borítóval jelent meg a WATTPAD-on a JALIYAH

Annak ellenére, hogy DEAN történetét olyan volt írni, mintha én lettem volna a bőrében, elbizonytalandtam:
Nőként írjak E/1-ben egy férfiként...??? 
Sokszor jutott eszembe: "Na, aki olvassa, ugyan mit gondolhat?"
Gyakran kutatok karakterek, meg mindenféle - mint pl. olyan vászonra kívánkozó  - képek után a neten. Így történt, hogy ráakadtam erre a képre (amit aztán fel is használtam a borítóhoz)  és annyira megfogott, hogy azonnal megszólalt bennem:
EZ AZ! KELL EGY ILYEN KARAKTER!
Amit sugárzott a kép, ami lejött róla, abban nagyon a lelkemet láttam.
És ezzel belépett a történetbe Jaliyah, akivel az egész történet alatt a legjobban tudtam azonosulni.

8 megjegyzés:

  1. Akár nőként, akár férfiként írsz, mindig szuper lesz :) Nekem Jali az egyik kedvenc karakterem (Talan után, mert nekem ő az abszolút favorit), olyan vagány, magabiztos csaj, aki én sosem leszek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magabiztos lenne? :) Inkább makacs. A makacsságából adódóan nem adja fel ha valamit a fejébe vesz :) Például a Farkasok utódai-ban amikor Clear Creek-re érkezik makacs düh van benne Kieran-nal való találkozása után. Dühíti, hogy fizikailag nem olyan erős, hogy meg tudja magát védeni. :) No történetesen pont ez is belőlem fakad :D
      Talan... na ő úgymond az én "férfias" énem :D :D :D Azt hiszem kb. olyan tulajdonságokkal és jellemmel bírnék mint ő, ha férfiként születtem volna... ( talán ezért is gondolta meg magát a Teremtő az ujtolsó pillanatban, hogy én inkább lány legyek :D :D :D mert férfiként tuti borzasztóan pokróc, szarkasztikus és arrogáns lettem vona) Szóval Talanban is sok van az én belső tulajdonságaimból.

      Törlés
    2. Hát szerintem a makacsság is egyfajta vagányság :D úgy értem,, az klassz, ha valaki mindenen keresztül viszi, amit akar, az tiszteletreméltó, azelőtt én mindig úgymond fejet hajtok. Anyám szerint én is makacs vagyok, de szerintem nem eléggé. Én nem állok ki kellően magamért és az igazamért, gyakran más kedvére teszek inkább.
      Én megnézném, hogyan élném az életemet férfiként. Valószínűleg nem lennék ilyen csőd, mint nőként, a férfiaknak könnyebb sok mindenben.

      Törlés
    3. Hát... :) a MÁSIK ÉLET című írás kicsit hasonló gondolatból született :D
      Autóbalesetemkor 2% esélyt adtak nekem az életben maradásra... Tulajdonképpen csupán eljátszottam a gondolattal, mi lett volna ha akkor nem a 2% jön be és valaki más testében tértem volna magamhoz... :D
      Morbid gondolat? :D :D :D Lehet... :D

      Törlés
    4. Úristen, tényleg :O Ez nagyon durva!!!!A közlekedés veszélyes. Engem is elcsapott már a kocsi, de csak a térdem ment szét, vérzett nagyon, meg feketére zúzódott.
      A Másik élet történetet is azt hiszem elkezdtem olvasni, vagy terveztem, már nem is tudom, de újból neki kéne kezdeni, hogy megismerjem az ilyen irányú gondolataidat.

      Törlés
    5. :D A nővéremnek okoztam már "meglepetést" :D
      Amikor elkezdte olvasni a TALAN-t hüledezve kérdezte: "Úristen! Ezt tényleg te írtad, Éva?"
      "Persze, én! Ki más?" - válaszoltam, mire ő csak megdöbbenve ennyit mondott:
      "Azt hiszem, nem ismerlek."
      :D

      Törlés
    6. :D Ez aranyos...ilyen színvonalú művekkel, mint a tiéd, én is bátrabb lennék, de így egyik írásomat sem merném megmutatni egyik családtagnak sem. Anyukám kivételével nem is tudja senki, hogy írok, igaz anyumnak is csak annyit mondtam, hogy mivel grafomán vagyok-tényleg-így blogot vezetek, ahova ezt-azt leírok. Szerencsére, ő nem az a faggatózós fajta.
      És a testvéred az összes írásodat elolvasta már?
      Több családtagodat is beavattad rajta kívül?

      Törlés
    7. Én sem voltam bátor :)
      A középiskolában úgy adtam oda egy-egy osztálytársamnak, hogy nehogy oda adja másnak! :D
      Aztán az egyik megszegte a szavát! És a spirálfüzetbe írt regényemet odaadta az irodalom tanárnak!
      Akkor került először az írásom a nyilvánosság elé :D Megjelentették az iskola újságban.
      Leírhatatlanul felemelő érzés a kezedbe venni az első nyomtatott kiadást... Arról nem beszélve, amikor A KERESZTEZETT megjelent, egy kósza kíváncsi gondolattal beírtam a Google keresőbe: "Eva Benet - A keresztezett" ... és pillanatok alatt rengeteg linket dobott ki, ahol megrendelhető volt és letölrthető... Nem csak Magyarországon!!!! Ledöbbentem és elbőgtem magam :)
      A családból többen tudják, hogy írok. Már nem titok :)
      Lelkes olvasóm a kismenyem :) , néhány kollégám... (akik szokták is kérdezni, hogy mikor töltök már fel új részt a FÉLVÉREK-hez vagy a MÁSIK ÉLET-hez.
      A nővérem mondhatni az első olvasóm :) Mindig frissen küldöm át neki ahol éppen tartok. Neki a kész regényeim Epub-ba konvertálva mind meg is van.

      Törlés